Mår bättre

Igår var jag och tränade. Det var skönt även om det bara blev drygt en timme. Har väldigt svårt att ta det lungt. Om jag gör något som jag tycker är roligt eller tycker om så har jag svårt för att sluta. Kanske hänger ihop med hur man har levt tidigare? Det kanske ligger i min natur?

Hur som helst var det riktigt skönt och välbehövligt för mig. Efteråt så mådde jag mycket bättre. Aggressionerna rann liksom av mig, skrev om det igår.

En annan rolig sak var att det var på polisstationen som jag tränade. Dom känner mig och som har hängt med i min blogg förstår nog det roliga i det. Polisen och jag har inte alltid varit bästa vänner. Även om dom borde vara tacksamma, för det är filurer som jag som har gett dom jobb genom åren...

Men nu är faktiskt polisen mina vänner. För gör jag inget olagligt så är dom bara till för att hjälpa mig.

image392

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback