Vill somna och aldrig mer vakna

Redan igår började det. Jävla skit-mående.

För någon dag sedan tog en polare en överdos = Han är död
Just idag är jag avundsjuk på honom.

Jag skulle också vilja smacka i mig ett gram heroin och somna in.
Somna in och aldrig mer vakna.

Jävla piss liv man har idag.

Samtidigt vet jag att det inte är så, men idag har förståndet inte överhanden.
Utan det är dom andra tankarna och känslorna som styr.

Men beslutet är mitt, jag tänker inte ta någon överdos idag.
Även om det vore underbart skönt...


image298


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Lindha

Vilken tur att jag inte är ensam om att ha ett pissliv just precis idag. Känner att jag skulle kunna göra precis detsamma just idag för att aldrig mer vakna upp igen. Pissliv....

2007-08-14 @ 17:37:31
Postat av: Kanf keato

Man är aldrig ensam om någonting även om det kännas så. Lindha, jag hoppas du får det bättre...

Postat av: Lindha

Detsamma. Jag hoppas du mår bättre redan nu. Men samtidigt så känns det skönt att veta att man inte är ensam, eller hur? Imorgon är en annan dag känns som en bra grej just nu.Kanske är morgondagen lite bättre?! Kram

2007-08-14 @ 23:11:53
Postat av: Kanf keato

Lindha, jag är ganska övertygad om att morgon dagen är bättre än i dag. Den kan knappast vara sämre i alla fall.

2007-08-14 @ 23:30:31
URL: http://keato.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det var verkligen trist att "höra".Hoppas det känns bättre för dig nu iallafall...och att dessa trista tankar försvunnit.
Ha en god natt!

2007-08-16 @ 02:02:43
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Carina

Det var verkligen tråkigt att höra att det inte känns bra. Jag hoppas du biter ihop kämpar på så att det känns bättre snart och att de trista tankarna försvinner snart.

2007-08-16 @ 19:55:59
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Nette

Jag hoppas också att du har bättre dagar nu och är ledsen över din polare! Ibland känns allt bara för jävligt men för det mesta blir det bättre (även om man inte riktigt kan tro det just då).

2007-08-16 @ 20:16:04
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Michelle

Fy, vad det högg i mig när jag läste detta inlägg. Ska erkänna att jag inte riktigt vet hur ditt liv sett eller ser ut men jag hoppas att du mår bra och i det stora hela är nöjd med livet.
Hoppas verkligen inte det är så illa att du beöver ta till dumheter för att förtränga jobbigheter.
Stor kram från mig till dig.
En jätte stor en.
/Fröken Michelle som du mer än gärna får skriva av dig till.

2007-08-20 @ 20:20:43
URL: http://mybell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback