Hur gör man när man gråter?

Jag har hört så många som säger att det är skönt att gråta. Jag undrar hur gör man för att gråta?

Jag har gråtit en gång i hela mitt liv, ärliga tårar. Det är klart jag har gråtit låtsas tårar för att få som jag vill. T.ex. har jag gråtit för att inte bli utslängd eller dumpad av tjejen, bara för att ha någonstans att bo.

Men nu när jag inte behöver ha någon flickvän för att ha någonstans att bo och känner att jag vill gråta så kan jag inte. Arg och ledsen kan jag bli, tårögd kan jag också bli men sen är det stopp.

Det kommer inga tårar genom mina ögon, det blir stopp. "Riktiga män gråter inte" har jag lärt mig, men hur lär man om sig?

Jag blir sällan så där okontrollerat arg som jag blev tidigare. Fast arg det blir jag så klart. För att få bukt på min ilska så måste jag börja träna igen. Det är ett bra sätt för mig att tackla ilskan. Häromdagen blev jag arg, drämde näven i toalettrulls hållaren, inte så smart. Fick torka blod på lite här och där sedan. Helt otroligt dumt gjort.

Men nu inser jag att jag måste börja träna igen...

image391

Riktigt så här blodigt blev det inte, men lite stänk här och där

Kommentarer
Postat av: Sarahjlee

Very interesting site, beautiful design, thank.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback