Vem är horan i ditt liv?

Och vem är horan i ditt liv? I mitt liv är det jag som är horan, det är jag som säljer mig. Och jag säljer mig mest hela tiden Jag knullar mig själv mest hela tiden. Vad får jag för det? Inte ett skit!

Att kalla mig hora är egentligen fel, vist jag blir "knullad" hela tiden. Men jag glömmer att ta betalt för det. Jag kan inte göra saker ogjorda, oavsett hur mycket jag önskar det. Men jag ska förändra ta mig fan hela mitt liv en dag. Jag vet att den dagen kommer. Oavsett om den dagen kommer om tjugo, trettio år eller när det blir. Den dagen kommer.

Jag vet vad och vem jag kommer behålla i mitt liv. Klart att jag inte kan välja borta alla som jag vill. Men jag önskar jag kunde sluta vara horan som alla kan knulla gratis...


Bilden ?http://www.patriot.nu/bilder/prostituerad.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer
Postat av: Em

Sluta klaga och gör något åt det då.

2008-03-24 @ 08:50:26
Postat av: Kanf Keato

Jag klagar inte, utan bara konstaterar att jag tillåter folk köra över mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback