Paolo Roberto´s träningsbok

Jag köpte Paolo Roberto´s träningsbok "Träna en kvart om dagen med Paolo Roberto", kostar 116 :- hos lycknis.se. Finns också hos bokus.com men är lite dyrare där.

Vad jag tycker om Paolo Roberto är en sak, men boken verkade bra. En kvarts träning om dagen ska man väl kunna fixa. Träna hemma utan vikter, kan det ge resultat?

Paolo Roberto visar att en kvart om dagen är allt du behöver för att komma i toppform. Paolo presenterar här mer än 50 effektiva övningar där du använder den egna kroppen som motstånd. Du kan därmed utföra dem var och när som helst. Här finns åtta kompletta "kvartar" för alla nivåer så att du kan utmana dig själv och ständigt utvecklas oavsett hur tränad du är i dag.


Det kan jag lova att det gjorde. Jag har ganska dålig kondis och när jag körde första kvarten så fick jag svettas en del. Dom gånger jag har tränat (spelat pingis, lyft skrot m.m) så har det sällan varit så här jobbigt.

Dagen efter då? Kände jag av träningen? Jo, det gjorde jag, träningsvärk i både lår och mage, speciellt mage. Så kör man det här varje dag som kommer det nog ge resultat, även om det bara är en kvart.

Det är sällan jag kommer med boktips, men det är är en bok jag kan rekommendera för dom som av någon anledning har svårt att komma igång eller komma iväg och träna.


Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

det är aldrig fel med lite träningstips, skall kolla in boken.
ha en trevlig dag
/Bryggare Per


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback