Något att skratta åt?

Här kommer några historier som jag har snott i från en annan blogg.
Bloggen heter
"Dagens Sanning" och skrivs av bloggaren som kallar sig Bryggare Per.
Historierna hittar ni här: Du skall vara tyst!

Besök gärna hans blogg, och ge honom lite kommentarer om ni gillar dom här historierna...


Mannen till frun: - kan jag få spruta dig i örat? Nej! då blir jag fan döv! - ingen risk, jag har sputat dig i munnen i flera år men inte fan håller du käft för det!

Det var lappgubben Kyrpi som skulle upp på fjället o räkna sina renar.När han kom upp till kåtan upptäckte han sin kollega Sampo stå och våldsknulla en ren.... - vo gör du Sampo? - jo ja va te doktorn i går o sa att je hade en sådan värk. Då sa doktorn att VOLTA -REN brukar hjälpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback