Jag har också "ramlat" på polis stationen

Var det polisbrutalitet eller föll Angela Garbarino och skadade sig själv i november förra året? Den frågan ställs i amerikanska medier efter att chockerande bilder avslöjar hur en kvinna skadats i ett förhörsrum hos polisen i Louisiana.

Hennes ansikte är svårt skadat. Hon har plommonfärgade blåtiror över bägge ögonen, två tänder har skadats. Angela Garbarino ligger i en stor blodpöl på golvet i förhörsrummet och får hämtas med bår. (aftonbladet.se)


Ni har säker alla redan läst och hört om detta. I alla fall så "ramlade" jag ockås en gång på en polisstation. Hur gick det till?


Jo, jag hade varit inblandad i något som gjorde att polisen tog med mig i polisbilen. I polisbilen på väg mot stationen gjorde jag något väldigt korkat, jag sparkade den ena polisen i huvudet och den andra tog jag stryptag på. Inte så smart.

Polisen stannade bilen och satte på mig handfängesel. Sedan när vi kom till polisstationen så skulle vi åka hiss mellan två våningar. Mellan dessa två våningar fick jag panik och började springa runt i hissen och "ramlade" flera gånger. En gång "ramlade" jag lite fel och började blöda, då slutade jag helt plötsligt att "ramla" och hissen startade igen.

Är jag arg på polisen för det som hände? Självklart inte. Jag får skylla mig själv tycker jag.

Klart jag hade ont, var öm över i stort sett hela kroppen och så. När vi klev ur hissen mötte vi en polis som frågade "Vad har hänt här då?". "Jag fick panik och ramlade i hissen" sa jag.

Om jag skulle träffa dom här två poliserna som var med i hissen så skulle jag be om ursäkt.

Jag har absolut ingen harm mot dessa poliser och inte mot polisen i allmänhet heller.

image403

Den Elaka Polisen
(Micke "Svullo" Dubois)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det finns rötägg lite här och där. En del är bra en del är dåliga.
Jag tycker ändå inte att dom skulle ha gått på dig, utan snarare lagt omkull dig.
Ha en bra kväll!

Postat av: Bryggare Per

Godkväll, råkade också "ramla" i en piketbil en gång, även se andra i bilen ramlade, så illa så en näsa en trumhinna och ett käkben gick av, jag klarade mig förvånatsvärt bra :D , värre blev det sen när vi var framme då "ramlade jag igen, fast sex personer var i samma rum. Tycker ibland att det går lite felaktigt till, men vad skulle man inte gjort själva, de får ju faktiskt ta allt skit i frontlinjen. nåja glömt och förlåtet bara att gå vidare och se till så man inte hamnar i sådana situationer.
Trevlig resten av helgen!
/Bryggare Per

2008-02-24 @ 00:19:14
URL: http://per231.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback