Varför är jag så inkontinent i munnen?

image326Ibland önskar jag att jag inte vore så jävla inkontinent i munnen.

Tänka om bara kunde sitta tyst och cool på en stol.
Men det är fan att man ska öppna munnen och lyckas säga fel saker.

fast ibland funderar jag om det egentligen är jag som säger fel.
Det kan ju lika gärna vara så det är den som lyssnar som feltolkar det jag säger.




Det är inte alltid radion det är fel på, det kan ju vara mottagaren också...
(speciellt när mottagaren är en tjej, tjejer är experter på att lysna på något man aldrig har sagt)


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jo, men mannen som kunde tala med kvinnor kommer snart ut.

2007-09-20 @ 17:48:22
Postat av: Michelle

Kan helt klart hålla med om att vi kvinnor vrider och vänder på allt till Gud förbannelse och tillslut har dena där lilla fjädern blivit en stor jävla höna, kanske helt i onödan.
Jag tar ofta upp hur jag många gånger leker sexig CSI-brutta... helt i onödan.
Tolkar, vrider och vänder. Minsta felaktigt tonläge från en man kan helt plötsligt av en kvinna tolkas som att han egentligen vill göra slut. Haaha.

Postat av: Kilafa

Good people of togo i was here ok.

2010-10-28 @ 08:41:55
URL: http://kilafa.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback