Vad säger man?

"Jag har tänkte på dig idag, och inte bara idag"image316

Vad svar man på det? Vad menar hon med det?

Det kan finnas två orsaker till att hon säger så:
  1. Aj fan, nu har man gjort bort sig igen
  2. Ja men det är klart, jag är ju rätt trevlig
När någon säger så borde jag fråga "Varför", men det gör jag sällan.
Istället svara jag bara "Jaha".

Att någon tänker på mig kan ju betyda vad som helst.
Vill personen mig något gott, eller vill personen mig något illa.
Det är inte så lätt att veta, troligen så är det väl positivt.

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag skulle ta det som positivt.Ha en fin kväll!

Postat av: Nette

Jag skulle också ta det som positivt eftersom de flesta inte säger så om de tänkt något illa! :)

2007-09-09 @ 13:00:40
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback