Svenska kändisar viker ut sig för cancerforskningen

Svenska kändisar viker ut sig för cancerforskningen
Nu breddar Kalenderflickorna perspektivet och bjuder in män.
Resultatet ? 12 uppslag med härligt sensuella bilder där svenska kändisar poserar mer eller mindre näck för välgörenhet.
(
aftonbladet.se)

Jag hade utan problem ställt upp ett utvik jag också, om jag visste att det skulle ge några pengar.
Problemet är väl att ingen vill se ett utvik på en okänd bloggare.
Annars hade jag mer än gärna hjälpt till med insamlingen på det viset.

Nu skänker jag redan pengar varje månad till olika saker.
Det är inte mycket pengar, jag har det svårt nog ändå att få det att gå runt.
Men jag ger vad jag kan för att hjälpa andra.


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Kasparfiona

This site is professional and to the point.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback