Kaviar med kaviar-smak?

Nu har finnd kalles med banan-smak.

"Det är faktiskt jättegott. Kombinationen med skivad banan och ägg är inte dum alls", säger Åsa Scherling på Abba Seafood.

Tänk för när kaviar var kaviar, snart kan man väl inte hitta vanlig kvaiar längra.
Blir väl som med tvättmedel, "mycket bättre än vanligt tvättmedel".
Men det finns ju inget vanligt tvätt medel, utan alla tvättmedel har ju super flash och massa andra super bra saker, precis som alla andra...

image325


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag tycker Kalles med banan verkar superäckligt!Men jag har inte provat...Jag har smakat på Kalles med ägg och den tycker jag smakar syntetiskt.

Postat av: Elin

Hej,
Hittade hit från michellemybell, din blogg är ju ruggit schysst. Keep on coming:-)
Och du,skulle aldrig få för mig att prova Kalles med banan, man kanske dör. Ha det, jag kikar säkert in snart igen.

2007-09-18 @ 14:25:28
Postat av: Annelie

Nej men fy vilken äcklig kombination =(
Ha det gott!

2007-09-18 @ 16:08:39
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Millsberry2007

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-10-21 @ 14:50:02
URL: http://www.millsberry2007.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback