Kärleken är inte blind, den är efterbliven

Kärleken är inte blind, den är efterbliven

image314

Eller i alla fall blev jag det när jag blev kär. Alltså inte blind men efterbliven.

image315Jag menar man beter sig så konstigt, gör massa saker som man aldrig trodde man skulle göra.

Det är precis som om man skulle vara lobotomerad.
Hur ska man annars kunna förklara vad man håller på med?

Eller så kanske man skulle ha lobotomerat sig tidigare, så hade man sluppit allt tok som blir nu i stället.

Fast hade man lobotomerat sig tidigare så hade man väl jobbat som regeringspolitiker nu istället. För det verkar som om att ett av grundkraven för att bli regeringspolitiker är att man är lobotomerad.

Jag är ju hellre kär än regeringspolitiker i alla fall...


BloggRegistret.se




Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja visst blir man lite knasig när man är kär. Men det är härligt också =)
En undran???
Hur går det med ditt projekt om alla växter, det skulle vara kul att höra=)
Ha det så fint!

Postat av: Louistindra

I love this page.

2010-01-04 @ 10:51:16
URL: http://louistindra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback