Gårdagen = skit

När livet är skit så gäller det att hitta ett sätt att hantera det på.
De dagar man får skratta och må bra, bara gå runt och små le, de dagarna har jag inga som helst problem att hantera.

Men de dagar som är skit, då spelar det ingen roll vad som händer. Då tänker jag bara "Det här har jag förtjänat". Varför skulle jag av alla människor ha rätt att få må bra efter all skit som jag har orsakat andra (och säkert fortfarande orsakar en del).

Just igår hade jag en riktig jävla skitdag.

Varför ska livet gilla mig när jag inte gillar livet?

Det kanske är dags att försöka gilla livet, så kanske livet försöker gilla mig...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hoppas verkligen att du börjar se livet lite ljusare. Då kommer du förmodligen inte känna att allt är skit.
Alla beter vi oss lite illa ibland, fast vi går ändå vidare.
Ha en fin kväll!

Postat av: Michelle

Bra tänkvärda ord... som vanligt.
Kram på dig!!

2007-09-18 @ 12:03:31
URL: http://mybell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback