Från hjärtat, men ändå inte allt

Jag har en massa jobbiga känslor inom mig. Massa skit som vill komma ut.
Fast jag vet inte riktigt hur jag ska få ur mig allt.

Ett sett är att slå ur skiten, men det hjälper bara för stunden.
Ett annat sätt är att gör ett tok-pass i träningslokalen.
Det sista är inte heller bra, för då kan mitt hjärta braka ihop alldeles.

Så va fan ska man göra?

Jo jag skriver av mig lite i min blogg, troligen kommer ingen orka läsa det här i alla fall.

Sen läre jag tänka efter vad jag skriver här, då jag inte vet vilka som kommer läsa det jag skriver.
Jag står för det jag skriver, men jag tänker inte skriva allt då det kan risker att såra någon i onödan.
För såra någon det vill jag inte.

Hur som helst så har jag missa skit inom mig som vill ut, men jag vet som sagt inte hur jag ska få ut det.
Undrar om det finns någon slags av lavemang för själen?

Det hade varit perfekt, själsligt lavemang och alla skit är borta ur känsloregistret


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lavemang för själen skulle jag behöva ta!!!
Har massa att få ut, men bloggen e alltför "öppen" för att kunna ta de där.. För många som vet vem jag är, som läser den... Känner du samma sak?

Postat av: Jenny

Mmm.. nåt sånt får de väl bli!
Har funderat på att skaffa en blogg till... En som är helt anonym.. Där jag kan skriva vad jag vill.. Men å andra sidan så är det väl alltid nån som får nys om de ändå.. =/

2007-09-13 @ 14:15:57
URL: http://nalgot.blogg.se
Postat av: Maggie Grace

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-12-04 @ 08:24:12
URL: http://maggie-grace.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback