Explossionsrisk

Blir så förbannad så jag kan explodera. Varför?

Jo jag pratade med en person, som vi kan kalla "X" i telefon.

"X": Vad tycker du om att jag gör .....
Jag: Om du vänder på det, hur skulle du tycka om jag gjorde...

Då blir person "X" arg på mig och skäller på mig.
"X" avslutar samtalet med: "jag vill inte prata mer om det nu, du kan ringa mig sen, hej då"

Men för fan, fråga mig inte saker som jag inte ska svara på.
Eller så säg till vad jag ska svara så jag vet vad jag ska säg.

Hur som helst bli inte förbannad när du frågar och får svar...

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sånt där kan vara svårt ibland. Man vill fråga något men kan bara tänka sig ett sorts svar. Blir lätt fel då. Hmmm...

Postat av: Aksellinnea

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-06-09 @ 09:35:25
URL: http://aksellinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback