Bötfäll internetleverantörer som inte säger upp abonnenter som olagligen laddar ner musik och film

Bötfäll internetleverantörer som inte säger upp abonnenter som olagligen laddar ner musik och film. Det säger Justitiedepartementets utredare Cecilia Renfors i den rapport hon på måndagen lämnade över till Beatrice Ask. (DN)

Ska hon bötfälla Toyota också? Dom har ju sålt en bil som JAG kör för fort med.
Det är dags för Toyota och ta sitt ansvar också i så fall.

Alla andra företag också för den del som säljer varor eller tjänster som JAG kan använda om jag vill.
Det är JAG som gör fel, inte företagen som säljer en produkt eller tjänst som jag kan använda olagligt om jag vill.

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så sant så sant.Ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback