blogg vs. chat

Tidigare spenderade jag många timmar varje vecka med att chata med folk, diskutera på olika forum osv.
Men nu har jag i princip slutat med det.

Nu flyger timmarna i väg fram olika bloggar.

En blogg säger ofta väldigt mycket om personen.

Jag vet inte hur många bloggar jag läser i veckan.
Många är det, sen är det många bloggar som jag återvänder till.

Något som jag är sämre på så är det att kommentera bloggar.
Dags för skärpning igen.

"Kommentera mera!" gäller kanske inte bara mig, men det är riktat till mig...

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tycker du är duktig på att kommentera :o)
Har svarat på din senaste kommentar hos mig. Kolla gärna.

Postat av: Bastianane

Great site, keep up the great work

2009-01-19 @ 14:13:13
URL: http://bastianane.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback