Kommentarer och statistik

Tidigare var jag reggad på två olika sidor, som automatiskt skickade folk till min blogg.
Lite fusk men man fick fler läsare i alla fall.

Det var rätt kul, det blev fler kommentarer också.
Nu är jag inte längre med på dom sidorna, vilket har gjort att jag "bara" har runt tio läsare på min blogg.
Det beror säkert också på att jag bloggar lite mindre nu för tiden också.
Sen är det väl tråkiga ämnen att läsa om också antar jag.

En annan sak som gör att jag har få läsare är att jag varken kan eller orkar hålla på med massa trix för att få fler läsare till min sida.

Hur som helst vore det roligt med fler kommentarer.
För det är genom kommentarerna jag hittar fler bloggar att läsa.

Så ni som ändå är in och läser, lämna en kommentar så kan jag hitta din blogg också.
För jag antar att det är mest dom som själva bloggar som är in på andras bloggar.

Kommentarer
Postat av: The fucking princess

Fröken blev lite nyfiken och googlade "Kanf Keato" ;o) Dagens sanning.. jag gjorde det.

Ville bara tala om att jag då fann en text du skrivit på Aftonbladets bloggsida. En text som berörde mig jättemycket. Det var en text om dina organ.

Stor kram från mig. Tack för att du berör mig så mycket. Du är bra!

/M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback