Tjat om Julbord

image369

Nu är det den tid på året då det börjas med julbord.
Finns många som gillar det, jag tillhör inte den skaran.

Jag brukar att julbord på julafton, det räcker för mig.
Skulle jag äta fler julbord så skulle jag nog lätt bli less på julmaten.

Det vill jag inte, jag har redan problem med alla dagar runt jul.
Själva julafton är ok, tycker till och med det kan vara rätt mysigt med alla rim osv.
Härligast är det att se glädjen i familjen, hur glada dom blir när dom får julklappar.

Jag brukar aldrig köpa dyra julklappar, utan i stället blir det något personligt.
Hellre en sak för en tia som är personlig än något dyrt och opersonligt.

Kommentarer
Postat av: The fucking princess

Kanf Keato

Jag resonerar likadant. Hellre något personligt som kommer från hjärtat än nåt opersonligt som bara är köpt för sakens skull.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback