"Se" på radio

Ikväll blir jag tvungen att "se" fotbollsmatchen på radio.
Det är ju f*n att man inte har tillräckligt med kanaler, eller rättare sagt att man har fel kanaler.

Det är ju mest bara skit på dom kanaler jag har, och är det någon sport någon gång då?

Jo det händer men det är väldigt sällan. Jag är inte intresserad av att se på hästsport, damfotboll eller liknande substitut för riktig sport. Folk får säga vad dom vill men för mig är inte damfotboll speciellt spännande att kolla på.
Det känns lite som slow motion, kalla mig gärna fördomsfull osv. men det är vad jag tycker.

Vad sur jag känner mig nu, ge mig sport som jag gillar.
Vist, jag kan ju alltid betala några hundra extra varje månad för att få se det jag vill. Men jag har inte några hundralappar över...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag är inte speciellt intresserad av att titta på någon sport. Men vad gäller fotbollen och att det gick på kanl 9 är för jäkligt tycker jag. Vi har också massor av kanaler, men inte den. Sambon var inte glad kan jag säga.
Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback