"Klart blöjor ska vara snygga"

Men är det verkligen nödvändigt med snygga blöjor? ? Jag tycker faktiskt det. Varför ska en produkt som du använder varje dag och byter flera gånger inte se bra ut? Det är klart att den ska! säger Karoline Lenhult, 30, (läs mer här)

Men ge er nu, vem bryr sig om hur blöjan ser ut? Tydligen tillräckligt många.
Jag tycker det bara är löjligt med blöjor som ska se bra ut.

Blöjor har en funktion, sedan är det inget mer. Mina barn har eller hade antingen blöja och kläder eller så var dom utan blöja och då var dom också utan kläder.

Jag bryr mig i alla fall inte ett smack om hur blöjan ser ut. För även när man byter blöja, det tar inte lång stund, så ser man inte blöjan mer än några sekunder.


Kommentarer
Postat av: anki

Vad spelar det för roll om blöjan är snygg o mitt barn har röd rumpa?
Inte ett skit. Det viktiga är la att den funkar som den ska. Inte konstigt att mobbing och utsende fixering statar vid 3 års ålern...

2007-11-21 @ 15:16:45
Postat av: Bengan

Är detta ett mått på dagens föräldrar, d v s att utseende alltid är det viktigaste??
-Inte konstigt att barn har problem!

2007-11-21 @ 15:25:22
Postat av: Annelie

Sjukt om du frågar mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback