Ensamstående men inte singel?

Kan man var ensamstående utan att vara singel?

Jag tycker man kan vara ensamstående, fast man har en relation.
För mig är man ensamstående när man inte bor ihop.

Fast min tjej tycker inte det. Så det blev lite diskussioner runt det här ikväll.
Men jag tror att vi förstår hur den andra ser på det nu.

Varför ska det vara så svårt att förstå sig på tjejer?

Jag prata med "gud" om det här. Gud kan ju det mesta så jag frågade om han kunde hjälpa mig så jag kunde förstå mig på tjejer. Då svarade han "Jag slutade inte att jobba på den sjunde dagen, utan jag försökte förstå mig på kvinnor, och har fortfarande inte lyckats"...

Kommentarer
Postat av: Anonym

...angående bilderna =)
Jag ändrar dem i photoshop eller bara bildredigeraren!

Hoppas allt är bra med dig/er.

//Nina

2007-11-11 @ 14:45:55
Postat av: Jempan

Jag har en relation (bor på olika håll) men anser mig som ensamstående mamma till min dotter. Så vi har samma syn på saken!
Även fast jag är en kvinna ;-)

Må så gott!

2007-11-13 @ 08:47:46
Postat av: Annelie

Ensamstående vad gäller dina barn är du om ni inte bor ihop, men inte i förhållande till din partner.Så tycker jag....och så är jag också kvinna =)

Postat av: The fucking princess

Tycker samma lika som dig. Har jag en snubbe i mitt liv, säger jag ändå att jag är ensamstående mamma.

Skulle vi flytta ihop, ja då är det en annan sak.

Vad gäller oss kvinnor... vi är ett jävla släkte för sig... men det är ni oxå ;o)

Kram

2007-11-14 @ 21:56:54
URL: http://thefuckingprincess.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Haha, ja du broder, du tycker väldigt lika som tjejerna verkar det som ändå =)

Kram på däjj!

2007-12-01 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback