Skorsten gick av på mitten

Om det nu var blåsten eller något annat som var orsaken till att skorsten gick av på mitten spelar ingen större roll. Det var i alla fall ett riktigt snyggt "brott" på skorstenen.


(min Privata bild, klicka för förstoring)

Hur den övredelen har lyckats flytta sig utan att tippa är rätt otroligt.
Syns lite dåligt på min bild så jag knyckte en bild i från någon tidning, där det syns tydligare...



(tidningens bild, klicka för förstoring)

Bilderna blev inte så bra, men det var rätt kul att se det på plats i alla fall.
Såg nästan lite overkligt ut, lite arrangerat nästan.

Kommentarer
Postat av: Malle

Men gud, helt otroligt haha. Å sen mitt uppialltet så blir det krock i njöte också...men de förstod man hela tiden att det skulle hända pga vägbygget...

Postat av: Kanf keato

Det finns alltid folk som skulle åka kollektivt istället för att köra själv...

2007-05-20 @ 22:36:47
URL: http://keato.blogg.se/
Postat av: Annelie

Helt fantastiskt. Hur sjutton kunde det stanna där utan att rasa. Ha en fin dag!
PS.Du är oxå inlagd;)

2007-05-21 @ 12:04:08
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback