Min gamla blogg...

Idag var jag in på min gamla blogg, som jag började med för ett antal årsedan.
Det är rätt kul att läsa vad man en gång i tiden skrev och tänkte på, just då.

Helt otroligt vad jag är duktig på att skriva, ja inte alltid med rätt ofta.
Fast det är klart, nu orkar jag inte alltid tänka på vad jag skriver så det blir ju därefter också.

Bl.a. hade jag skrivit det här i min gamla blogg:


Där dagen och natten möts

Där älvorna, trollen och dimman vaknar till liv

   

Där månen vakar över oss
Där ärlighet är det enda alternativet

   

Där orden inte längre behövs
Där våra kroppar säger allt

   

Där drömmar inte finns
Där drömmar inte behövs
Där drömmarna redan slagit in

   

Där en kram varar hela natten
Där en natt är en evighet

   

Där inget brinner
Där lågan aldrig slocknar

   

Där luften aldrig är kall och vass
Där luften alltid är varm och skön

   

Där finns inga monster i min själ
Där finns inga demoner i mitt samvete

   

Där är stället som bara finns i fantasin
Där är stället där jag tror på kärleken
Där är stället där kärleken tror på mig

   

Där vill jag leva


Kommentarer
Postat av: Nette

Fint!

Postat av: Therrorese

Där vill jag oxå leva.....

2007-05-05 @ 00:01:38
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback