Kanske positiv allergi?

En man och en kvinna sitter bredvid varandra i förstaklasskupén på ett tåg. Mannen nyser, tar sedan fram sin penis och torkar av ollonet. Kvinnan tror knappt sina ögon, och försöker övertala sig själv att hon hallucinerar.
Ett par minuter passerar. Mannen nyser igen. Han tar återigen fram sin penis och torkar av ollonet. Kvinnan håller på att bli galen. Hon kan inte fatta att det existerar så plumpa människor. När det händer en tredje gång vänder hon sig mot mannen och säger:
- Vad är du för pervers typ egentligen?
Mannen svarar:
- Jag är ledsen damen, men jag lider av en sällsynt åkomma. Varje gång jag nyser så går det för mig.
- Oj, jag beklagar, svarar kvinnan. Men du måste medge att detta är mycket märkligt! Vad tar du för medicin?
Mannen kollar på henne och svarar:
- Jag sniffar peppar.



Jag är pollen allergiker och nyser som fan på våren. Det kanske skulle var lite mysigt att ha "hans" fel då...

Kommentarer
Postat av: Lottis

Tack för kommentaren... Jodu, gåtor lär det bli, och du lär nog inte förstå mycket av dem, inte så många andra heller...

Postat av: Lottis

Fest är ju alltid kul, men sen känns det lite sådär att ha det bara för att man råkar fylla år, det kan jag ha ändå... Vill inte ha en massa presenter ändå... men som sagt, fest är alltid kul... och fest ska det bli!

2007-05-12 @ 18:19:52
URL: http://charlotte77s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback