Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad...

Då jag ändå inte har något vettigt att skriva ikväll, så kan jag lika gärna göra det här.

Jag har blivit utmanad av
Michelle Mybell

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex underliga/egendomliga saker om mig själv:

* Jag tror inte på kärleken

* Jag har blivit mordhotad

* Jag har gett ut en diktsamling, om än bara lokalt

* Jag har totalt ändrat mitt sätt att leva.

* Jag älskar korv.

* Jag funderar på varför jag svarar på den här utmaningen.

De som jag utmanar är :

* antarmauna
* ninaballerinas
* eva
* enekl men rar
* therrorese
* elentari

Kommentarer
Postat av: Nette

Jag har antagit utmaningen! :)

Postat av: Michelle

Tror du inte på kärleken? Vad ledsamt det lät :o(
Snyft!
Sista punkten fick mig dock att garva lite. Tack för det. Hahaa.
/fröken Michelle

2007-05-09 @ 09:34:17
URL: http://mybell.blogg.se
Postat av: Kjetillilly

Perfect work!

2009-01-21 @ 09:15:34
URL: http://kjetillilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback