Hur känns det?

image70Hur känns det att fylla 30? Den frågan har jag så klart många gånger idag.  Jag känner ingen större skillnad. Den enda skillnad är väl att jag tror mig känna mig mer vuxen för att jag har bytt "ruta". Ja, sen känns det lite mer vuxet att säga att man är trettio istället för tjugonio. Alltså vid olika undersökningar får jag nu kryss i den lite mer vuxna rutan, inte någon ruta för dom som är tjugo-någonting. Nu får jag kryssa i trettio-någonting istället. Äntligen är man vuxen. I alla fall på pappret.

image71

Kommentarer
Postat av: Carina

Välkommen in på 30-talet och i 30-kategorin! :)

Postat av: Carina

Jag förstår vad du menar med frågeställningen "Hur känns det?". Det känns ju inget speciellt bara att man har blivit ett år äldre. Fast min fråga blir alltid densamma: "Hur ska det kännas?".

2007-05-04 @ 14:31:52
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Kanf keato

Det var ingen enkel fråga...

2007-05-04 @ 22:05:33
URL: http://keato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback