Helt tom i tanken

image93Just nu är jag helt tom i tanken.
Kommer inte på ett smack att skriva i min blogg.
Vissa kvällar har min hjärncell tagit semester.

Det kan jag förstå att den gör.
Jag har en hjärncell och den är oftast glad.
Men den får jobba väldigt ensamt, rättare sagt sköta allt själv.
Så det är klart att den har gjort sig förtjänt av semester.

Men den som vill får gärna lämna en kommentar med något ämne så ska jag skriva om det.

Ska bli kul att se vad ni vill att jag ska skriva om...

Kommentarer
Postat av: Nina

Tacksamhet, det är alltid ett bra tema :)

2007-05-14 @ 22:07:03
Postat av: Therrorese

Hmmmm. Jag är lika tom som du. Jag har två hjärnceller men båda har tillfälligt övergivit mig...

Postat av: Wooowusa

Very well done. I enjoyed the site.

2010-09-07 @ 09:13:33
URL: http://www.wooowusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback