"Här stenas hon ihjäl ? av nio män"

Först måste jag säga att jag väljer att inte visa några bilder. Dom som vill se bilder kan leta vidare, finns även några på bl.a. aftonbladet där jag läste om det här.

Jag vill bara påminna om att det finns svenska män och kvinnor som också begår "heders mord".
Alltså dom gör det för deras heder, ryckte, familjen eller liknade att blivit illa behandlat.

Sen så kanske "vi" inte är nio stycken som stenar ihjäl någon, med mord av samma eller liknade anledningar sker också i Sverige, av svenskar.

Kommentarer
Postat av: Malle

Det är ju hemskt

Postat av: f.

mmm jo..

2007-05-19 @ 19:41:15
Postat av: Jehona

Det där är såå så sjukt :/

2007-05-20 @ 10:44:18
URL: http://jehona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback