Jag är så slut...

Jag är så otroligt trött, helt slut.

Hur ska jag orka alla roller som jag har?

Jag ska orka vara förälder, jag ska orka vara högskole student, jag ska orka vara mig själv.
När jag ska jag ha ork och tid att göra det jag känner för?

Just nu känns det som jag fixar allt det här, men bara nätt och jämt.
Men tiden för mig själv, utan alla måsten hittar jag inte just nu.

Vad man än gör så får man konsekvenser, det är det inget tvivel om.

Just nu känns det som om jag skulle vilja leva om mitt liv.
Med facit i hand hade jag gjort helt andra val.

Men nu får men stå här själv och bära detta ok, tänk om man ändå hade någon att dela skiten med.

Nu har skrivit av mig lite, hoppas det kommer kännas bättre efter detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej broderkakan, hoppas du e lite piggare efter den här helgen... Det har iaf varit jättekul att få träffa er alla igen, går så långt mellan gångerna. Sköt om dej & hälsa min lilla fisunge oxå! Kram kram!

2007-03-11 @ 20:10:25
Postat av: Therrorese

Du kan dela med dig här, jag ska lyssna och dela =) Gillar din blogg. En till som kan skriva av sig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback