En dikt

Jag har lagt ut den här dikten tidigare, vet inteom det var här eller på någon annan sida.
Det spelar iofs ingen roll, jag tänkte på den idag igen.

VAR INTE RÄDD LILLA MAMMA


Vara inte rädd lilla mamma

Jag är din lilla pojke, det kommer jag alltid vara

Jag har levt mitt liv i ständig fara


Vara inte rädd lilla mamma

Jag vet att du vill vrida tillbaka tiden

Tillbaka till då jag var ett litet barn


Tiden när jag var ett litet barn finns kvar

Jag satt i ditt knä och blev tröstad


Vara inte rädd lilla mamma

Jag är fortfarande ditt lilla barn

Jag behöver fortfarande sitta i ditt knä

Jag behöver fortfarande bli tröstad



Vara inte rädd lilla mamma

Jag älskar dig lilla mamma

Det kommer alltid förbli detsamma

Jag är ditt barn och du min mamma



Vara inte rädd lilla mamma


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Den va fin!! Den skulle min mamma gilla =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback