Test på nätet

Jag tycker det är rätt roligt att göra olika tester på nätet. Tester om hur man är och allt möjligt.
Alltid kul att se resultatet, för att sen se om dom stämmer med vad man själv tycker.

Nu senast hittade jag några tester som
"ENKEL MEN RAR" hade länkat till.
Det var manlighetstest, kvinlighetstest, stresstest och ett test om hur minful man är. Har ingen aning om vad "Mindful" är. Men som sagt jag gillar tester av den här sorten. Är det någon som har fler så tipsa gärna.

Resultaten jag fick då?
Jo att jag är mycket, mycket manligare än vad jag är kvinnlig, och att jag är sönderstressad.
Det var inga stora nyheter för mig.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!

Postat av: syrran

Haha, gillar oxå test! Sån tur e blev jag bra mkt kvinnligare än vad jag var manlig (tror d stog att jag varken var man eller pojke, gillade partydrinkar & hade bara fjun på kroppen =D)
Take care big bro!
kram kram!

2007-06-17 @ 00:03:39
Postat av: Abdullahijeanette

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-02-27 @ 10:02:49
URL: http://abdullahijeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback