oetiskt och omoraliskt sex

Lyssnade på någon slags debatt idag. Eller debatt, jag vet inte riktigt vad det var, men dom pratade om etik och moral när det gäller sex.

image171Varför ska man blanda in etik och moral när man ska ha sex? Handlar inte det om att njuta och enbart ha det härligt.

Sen funderar jag på vad som i så fall räknas som etisk och moralisk sex.

Jag har haft sex ett antal gånger, både med mig själv och andra (vem har inte det), och det finns mycket att säga om det, men inte tänker jag på etik och moral i det läget.

Kommentarer
Postat av: Nette

Är sex härligt? Jag minns faktiskt inte? :)
Bra bildval!!!! Hahaha....

Postat av: Kanf keato

Meningen är väl i alla fall att det ska vara härligt

2007-06-13 @ 23:35:05
URL: http://keato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback