Ett försvar

Jag tror inte på kärleken, eller att jag ska hitta den rätt brukar jag säga.
Men är det sant eller är det bara ett försvar?

Egentligen tror jag att det är ett försvar som har blivit en sanning för mig.
Då jag har barn med olika mammor, och ibland är det ett helvete rent känslomässigt.
Eller inte bara känslomässigt, men det kan vara ruggigt jobbigt med dessa ex.

Kommer någon någonsin förstå hur jag har det?image151
Kommer någon partner någonsin orka med det?

Frågor som jag surrar i mitt huvud, men som är enklast att svara nej på.
För då slipper jag bry mig om det.

Ibland är det enklare att fly än illa fäkta...












Kommentarer
Postat av: Nette

Jag vet hur det är - att man säger att man inte tror på kärleken medans man egentligen tänker att man själv aldrig kommer att hitta den rätta.
Jag tror att du borde hitta en tjej som själv har barn från tidigare - en som vet hur det är. Hur man på grund av barnen är bunden vid en annan människa man annars inte skulle vara bunden till och vilka problem och bekymmer det kan innebära.

Postat av: Ravnmelissa

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-04-21 @ 10:30:33
URL: http://ravnmelissa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback