Den smala elefanten, det är nog jag det

Vad menar jag med det?

Jo, genom att jag i regel bara säger och gör saker utan att tänka efter speciellt mycket, så är jag ibland (rätt ofta) lika smidig som en smal elefant.

Sen är jag helt blind också, i alla fall när det gäller vad folk ger mig för signaler.
Speciellt kvinnor så klart.

Ska dra ett avkortat exempel:
Jag var och fika med en tjej. Vi drack te på fiket. Sen när jag skjutsade hem henne frågade hon om jag vill med upp på te. Jag svarade: "Men vi har ju precis druckit te". Fattade inte alls vad hon menade.

Hur som helst följde jag med henne in. Sen satt vi och snacka, efter ett tag så gick hon och la sig på sängen.
Började ta av sig tröjan. Vad gör jag då? Nästa smarta drag: "Jaha, du är trött, men vi kan höras mer när du är piggare" säger jag och går.

Vi hördes inget mer, undrar varför? Hm, ja lite har jag lärt mig av det, men jag är fortfarande kass på att läsa av vad kvinnor menar.

image192

Kommentarer
Postat av: Nette

Eh....jo, jag håller nog lite med dig...du har ganska svårt att läsa signaler :)

Postat av: Nette

Nej, du känner nog inte mig eller någon av mina bekanta (vad jag vet iallafall) - slutsatsen drog jag av din text! :)

2007-06-29 @ 11:49:05
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback