Va fan hände?

image202Idag stod jag, som många andra, och väntade på att det skulle bli grönt ljus. Jag hade några bilar framför mig, och även bakom mig. Men vad händer?

Jo bilen framför mig kör iväg. Ljuset fortfarande rött.
Hon, en äldre dam, kör rakt in i arslet på bilen framför så klart.

Hur kan man lyckas med det, hon hade en lite lucka fram till bilen? Jag blev riktigt förvånad.

Hoppas det gick bra för alla inblandade. Det tror jag, för dom klev ur bilarna, hon som körde på och de som satt i den påkörda bilen, och ingen verkade behöva hjälp på plats.

Vilken tur att jag var bilen bakom idag.

Kommentarer
Postat av: höken

Kanske var någon som tutade så hon fick panik eller nåt........det har jag varit med om en gång

2007-07-07 @ 18:11:36
Postat av: Kanf keato

haha, men det var inget sådant den här gången


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback