Telefonsamtal som sänker

Idag har jag haft en rätt bra dag, eller den var väldigt bra egentligen.
Sen fick jag ett telefonsamtal som sänkte hela dagen.

Det är helt otroligt hur ett telefonsamtal kan sänka mig så in i helvete.
Man är helt klart en känslo-människan.                                             image238

Just nu är jag så jävla trött på skiten. Fy fan. Jag skulle behöva sitta och bli omfamnad känner jag.

Inte för att det löser något av mina problem. Men problemen skulle kännas mycket mindre.

Men vad ska man göra?
Det är bara att bita ihop, när andra inte orkar så måste jag orka. För orkar jag inte, då går det åt helvete alldeles.

Jag brukar inte skriva så mycket om mina känslor, men just nu känner jag att jag måste.

Det är skönt att ösa ur sig skiten här, så slipper man få frågor som man inte orkar svara på.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt vännen? Är det vad jag tror?

Postat av: Annelie

Det är alltid bäst att få ur sig känslorna. Hoppas allt är som det ska igen!

2007-07-14 @ 12:32:31
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback