Storsjöodjuret på bild

Jag brukar kunna ha rätt bra fantasi, men jag får inte fram nå odjur i den här bilden.

Ulrika Hellby, 26, såg två flera meter långa svarta bestar med pucklar i vattnet. Enligt henne är det ingen tvekan. -Det är upp till var och en men jag är säker: äntligen har jag fått äran att se Storsjöodjuret. (
Expressen)

Precis som Ulrika säger, få vi alla tro vad vi vill, men jag är väldigt skeptisk till sådana här saker.
Jag vill inte säga något om henne, men rent generellt så har jag svårt att tro på Ufo´n, sjöodjur m.m

Jag vet många, jag också, som har sett konstiga saker, men det har visat sig ha rätt naturliga förklaringar.
Det kan vara trötthet, mörker, LSD m.m som gör att man ser konstiga saker.

Kommentarer
Postat av: Ulrika Hellby

Hej! Kul att du skrev om min observation. Vill dock bara påpeka att du inte har tillåtelse att publicera min storsjöodjursbild på din sida... Expressen hade det men mig veteligen har du då inte betalat för det. Vänligen respektera upphovsrättslagen.
/Ulrika H

2008-04-12 @ 21:34:37
Postat av: Anonym

Tar bort den direkt

2008-04-12 @ 21:53:27
Postat av: Kanf Keato

Hoppas det är ok med dig nu Ulrika Hellby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback