Ska vara överdrivet positiv

Nu så ska jag vara överdrivet positiv, oavsett vad som händer.
Varför? Jo, kanske lurar man sig själv till slut så att det blir positivt.

image198


Ja, det är ju bra väder i alla fall...

Får se om jag lyckas med det, får det brukar alltid hända nå skit.
Jag vet inte varför, men går det bra ett par dagar, så kommer det ALLTID ett bakslag.
Som nu, helgen gick bra och måndag, tisdag blev också lyckad, men sen kom idag.
Idag blev inte lika bra, men som sagt nu ska tänkas positivt.

En av dagens alla plus var att det inte var så mycket sol och värme.
Passar mig perfekt, speciellt då jag gjorde en ny tatuering igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååhh, en ny tatoo. Härligt, vad blev det för motiv?

Postat av: Kanf keato

Det blev en hälsinge-bock på vänster underarm

2007-07-04 @ 20:19:48
URL: http://keato.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja just ja! Det skrev du ju om...glömde
:(
själv har jag en sjömansdroppe =)

2007-07-04 @ 20:33:45
URL: http://elentari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback