Nästan hälften vet inte hur man träffar den rätta

och jag är en av dom.

Kärleken är ingen barnlek. 43 procent av Eftersnackets läsare uppger sig inte ha någon aning om hur man träffar den rätta. (
aftonbladet)

Jag är garanterat en av dom. Sen är jag så dålig på att tyda signaler (se tidigare inlägg), så även om jag träffar rätt måste hon säga något i stil med "jag är intresserad av dig" om jag ska förstå. Säger hon "jag gillar dig", så tänker jag bara "jaha, det är ju kul att man är en omtyckt vän".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, gör som du vill...
Saft har jag om inte annat! Kom igen nu, jag sitter ju bara därute själv och skriver...

Postat av: Emilianjeanette

Merci for all the wonderful writings

2009-10-12 @ 13:11:20
URL: http://emilianjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback