Kampsport trodde jag

Slog på tv´n och tänkte kolla på lite kampsport. Men vad får jag se?
En massa män som cyklar i avklippta tights. Vad är det för något?
Det skulle ju vara kampsport.

Cykelsport har jag aldrig förstått mig på. Men jag måste säga att det var riktigt tråkigt att titta på.
Jag försökte gilla det, men jag kan bara inte göra det. Kommentatorer var däremot riktigt härliga att lyssna på.
Men publiken och vissa av dom som körde kameramännen på sina mc borde ha stannat hemma.
Det såg väldigt trångt ut, sen var det några i publiken som hjälpte till och puttade på några cyklister.
Det blir säkert dom diskade för.

Man har hört mycket om doping inom cykelsport, undrar om dom använder samma typ av stickprov som dom gör inom friidrotten...

image240

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback