Ingen reklam, hur svårt är det att fatta?

Här på bloggen så har jag ingen reklam, alltså jag ser ingen reklam i min Firefox.
Det är så skönt att slippa. (använder
Adblock plus)

Hemma på lägenhetsdörren står "Ingen reklam tack, men gärna samhällsinformation"

image268

Men jag fick reklam i alla fall. Jag har fått det tidigare också, någon enstaka gång men ändå.
Jag blir så irriterad.

Hur jävla svårt kan det vara att fatta den skylten?
Sen var jag redan stressad och sur, inte på mitt bästa humor kan man säga.
När jag såg reklamen innanför dörren tänkte jag:
"Ser jag den fan som delar ut reklam hos mig så ska jag använda den fan som tidnings-ställ"

Jag brukar vara behärskad, hoppas jag inte är hemma när jag får reklam nästa gång.
Eller att jag har en bra dag.

Kan man dela ut reklam, så måste man kunna läsa.
För hur ska dom annars få jobbet eller hitta rätt adresser?

Så till dig som delar ut reklam till mig, nästa gång får du reklamen uppkörd på något ställ där det inte bara är trycksvärtan som är mörk...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Då hoppas jag för bådas skull att det blir bra...du på gott humör och brevbäraren bör vara läskunnig;-)
Ha en fin kväll!

Postat av: Rasmuseli

Site was very helpful. thank you

2008-11-20 @ 10:39:48
URL: http://rasmuseli.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback