Företagsledningarna är homofober menar festivalens sponsringsansvariga.

Är det inte konstigt att så fort något går emot homosexuella, så är det inte deras fel?
Det är alltid någon som är homofob som är boven i dramat.

T.ex när någon tar någon på ballen och får en smäll, så är det inte för att den som tafsar gör fel, utan för den som blir antastad är homofob. Skulle någon man ta mig på ballen när jag står och kissar så skulle jag nog också kunna ge honom en smäll. Inte för att han ev. skulle vara homosexuell, utan för att så gör man fan inte.
Hur många skulle tycka att det far fel om en man fick en smäll om han tafsade på en kvinnas könsorgan?
Inte många skulle jag tro. Inte jag heller.

Jag skulle bli förbannad oavsett om det var en man eller kvinna som tog mig på ballen i sånt läge.
Men ibland är jag gammal dags i mitt sätt. Kvinnor slår man inte.

Jag skulle i alla fall inte kalla den kvinna som slår till en man i det läget för hetro-fob. Finns det ordet?

Samma sak med dessa sponsorer, inte är dom homofober bara för att dom inte vill sponsra den här festivalen.

Kolla länkar här:
Bolagsjättar nobbar Pridefestivalen
Man ska stå för vad man är
Ge Glenn Hysén rött kort

Kommentarer
Postat av: kallemange

Håller helt med dig. Det är skitkonstigt att homosexuella anser sig trampade på 2007. Det är väl den grupp människor som klimatet förbättrats mest för i samhället de senaste 10 åren? Sen är valet av Hysén som talare lite parodiskt tycker även jag.

2007-08-01 @ 11:46:13
Postat av: Mikaelzainab

A very nice site keep it up. Regards


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback