Bra start

Idag började bra, men nu har man ju vissa andra saker som man måste prioritera före sina egna nöjen.

   

Hade gärna velat fortsätta men, som vanligt har jag svårt för att ge upp i tid.
Det är något som jag behöver lära mig. Att var sak har sin tid, inte min tid. Har jag roligt så vill jag aldrig sluta, utan fortsätta oavbrutet. Även fast jag kan ta upp det imorgon och fortsätta då. Ibland är jag som ett barn, vill aldrig sluta när det är roligt.

   

Det är väl tid för att växa upp, eller ändra mitt sätt i vissa situationer.


image243

Undrar vad som lockade den fågelskock utan för mig imorse?
Jag tror det är ormvråkar, men är inte säker

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror det är gamar =)

Postat av: Annelie

Hmm har ingen aning:-) Hoppas din dag blir fin.

2007-07-14 @ 12:33:33
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Shops2006

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2010-09-08 @ 09:44:14
URL: http://www.shops2006.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback