Mer vänner än vad jag tror...

Idag känner jag mig ledsen och nere.

Det beror på lite olika saker, men främst en orsak.
Jag har pratat lite om det med mina vänner, och jag har fler vänner än vad jag trodde.

Jag fick väldigt många kramar ikväll av mina vänner. Men tyvärr så har jag i min ledsamhet svårt att ta till mig av den värme som mina vänner delade med sig av.

Normalt så känner jag kärlek till mina vänner, ja till dom flesta. Den här kärleken är av den typ som finns mellan vänner, eller borde finnas. Men jag känner ingenting.

Eller jo så klart jag känner men jag känner ingen värme. Utan det jag känsla jag känner är som om jag bar en rock av bly och ett spännband över bröstet.

Det här låter lite deppigt, men jag vet inte om skulle kalla mig deppig utan mer ledsen och nere.
Fast jag vet att det kommer gå över, det brukar göra det. Sen vet jag inte hur lång tid det kommer ta, men det ska gå över det har jag lovat mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback