Jag bryr mig inte, men kan inte undgå...

Jag bryr mig inte om vad Britney Spears, Anna Nicole Smith och andra kända människor gör.
Jag vet inte heller varför dom flesta av dom är kända heller, men ändå så verkar dom plats på dom flesta löpsedlarna.

Britney har rakat håret och jag bryr mig inte, varför ska jag veta sådant?
Inte tänker jag köpa någon tidning för att dom har en sådan löpsedel.

Inte bryr jag mig speciellt mycket om varför Anna Nicole Smith dog heller.

Ännu roligare blir det när olika "experter" försöker förklara/försvara varför kända människor gör som dom gör.

Det blir lite komiskt när man hör kommentar som att "dom äter piller för att må bättre" osv. Ibland när man hör just den typen av kommentarer så har jag lust att säga "men gör inte alla missbrukare det?"

Vem har hört talas om någon som sagt "fan idag mår jag bra, lika bra att droga ner sig så jag mår dåligt igen".

Det roligaste är nog att jag skriver om detta fast jag inte bryr mig, men det är för att jag har tröttnat på löpsedlar och nyheter av detta slag.

Fast i sammanhanget så verkar inte mitt inlägg mycket vettigare än Britney Spears avrakad hår...





Kommentarer
Postat av: beisa

håller med dig.., att dom ens fokuserar så mycket på de kända människorna.. ett seriöst nyhets bolag ska kämna ut uppgifter till allmänheten som dom kan ha nytta av... inte sådana grejer som att britney har rakat av sig håret..

Postat av: Anonym

lämna ut* ska de givetvis vara

2007-02-27 @ 12:21:50
URL: http://farwell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback