Humor är en lustig sak...

Jag gillar mest vardagas humor. Saker som inte är gjorde för att vara roliga, inte med vilje i alla fall. Som exempel en dag när jag läste på en burk hundmat, det stod ”Inte testat på djur”.

Haha, vad jag skrattade...


Inte alla tycker sådant är roligt, för om något ska vara testat på djur så är det väl ändå deras mat eller?


Ord vitsar är också rätt roliga tycker jag, som t.ex.
Valutafiffel i Japan, kallas det yen- manipulation?

 

Sen kan jag ju alltid skratta åt mig själv också, varje dag lyckas man med något som jag kan skratta åt.

I alla fall efteråt...


Kommentarer
Postat av: Evis

haha, den var faktiskt rolig! Yen-manipulation! hahahah! Kram på dej!

2007-02-21 @ 10:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback