Föräldrar som dopar sina barn

Jag har träffat flera vuxna som har barn. Många av dessa vuxna tror jag dopar sina barn med "Red Bull".
Varför tror jag det då?

Jo, då samtalet kommer in på barn så stärks mina misstankar. För det är lite för ofta jag hör kommentarer som "jag har tre barn men två är utflugna".

Utflugna? Ok fågelungar kan jag flyga sin väg, men jag har hittills inte sett en människa som kan flyga. Fast jag kan ha missat något iofs. men det verkar inte så.

Så slutsatsen borde bli att dom ungarna är dopade.
Det doping preparat som dom använder sig av verkar också glasklart, för reklam ljuger aldrig eller?

"Red Bull ger dig vingar" säger dom på reklam...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var ju tänkvärt, men nu skall jag "flyga"i säng. Go´natt

2007-02-14 @ 20:37:09
Postat av: Starrunaway

I searched a long time for such an great article.
Thank you very much.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback