Att välja med ansvar och inte egot

Livet handlar om att ha roligt.
Men man måste ta ansvar också.

   

Jag tar mitt ansvar genom att inte ha så roligt som jag vill, utan jag får tänka på vad jag betyder för andra också.

Det var svårt att motstå frestelsen.

Men jag måste ta mitt ansvar nu...Suck

Idag var en polare förbi med sin MC.

Som vanligt frågade han om jag ville köra en sväng.

Klart som fan att jag vill, men jag bör inte och jag ska inte.

Då det faktiskt finns personer som jag är viktig för.

Mina föräldrar, min syster, min vän och mina barn.

Om jag inte hade haft barn så hade jag lekt i kväll...


image293

image295

 

Jag är ingen fotograf men här är några bilder i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Dove with Gun

Skönt att man slipper de där bojorna som är barn & brud...

Postat av: Michelle

Visst måste man ta sitt ansvar men man får samtidigt inte ta bort saker som man faktiskt tycker om att göra, saker som är en del av en själv, saker som gör att man mår bra.
Fortsatt trevlig helg.
Kram från fröken

2007-08-11 @ 22:22:54
URL: http://mybell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback