Tänk om...

Tänk om jag kunde känna att jag var lika viktigt och betydelse full för mig själv, som andra säger att jag är för dom. Fast det är klart, det finns andra som är viktigare för mig än vad jag själv är också.

Kanske låter lite halv deppigt, men så är det inte.

Jag mår bra idag, så det är absolut inget sådant.

Vill tacka, speciellt en person, för ett långt samtal på msn som gav mig väldigt mycket idag.
Det är just sådana samtal som kan lyfta mig och mitt mående.

Tänk vad mycket några ord kan betyda...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack det fina du skriver! Det gjorde mig rörd att få se att jag kan göra skillnad i någons liv jag med särkskilt i dagar som dessa..

2007-04-19 @ 14:05:52
Postat av: Therrorese

Det är urskönt att ha nån som kan lyfta en på det viset...Ord är magi ibland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback